Γενικές Ερωτήσεις

Πως μπορώ να μάθω σε ποιο κατάστημα είναι διαθέσιμο κάποιο προϊόν;
Για να το πληροφορηθείς μπορείς να επικοινωνήσεις με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας, γνωρίζοντας για την καλύτερη & γρηγορότερη εξυπηρέτησή σου τον κωδικό προϊόντος που σε ενδιαφέρει.


Που μπορώ να βρω πληροφορίες (διεύθυνση, ωράριο λειτουργίας) για τα φυσικά καταστήματά σας;
Μπορείς να βρεις λίστα των φυσικών καταστημάτων Rundome εδώ και πατώντας σε αυτό που σε ενδιαφέρει εμφανίζεται η διεύθυνσή του, χάρτης της περιοχής, το ωράριο λειτουργίας καθώς και το ονοματεπώνυμο του υπεύθυνου/ της υπεύθυνης του εν λόγω καταστήματος.


Οι τιμές στο
online κατάστημα είναι ίδιες με αυτές στα φυσικά καταστήματα Rundome;
Ναι εκτός συγκεκριμένων προσφορών που γίνονται ανά περιόδους αποκλειστικά για ηλεκτρονικές αγορές. Αν έχεις οποιαδήποτε απορία σχετικά με την τιμή μπορείς να επικοινωνήσεις με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.


Ανανεώνονται τα προϊόντα στα οποία έχει εξαντληθεί κάποιο μέγεθος ή χρώμα;
Στο Rundome.gr θα βρεις τεράστια ποικιλία σε όλες τις κατηγορίες, τόσο προϊόντων όσο και μεγεθών. Αν ένα προϊόν/ μέγεθος έχει εξαντληθεί θα προσπαθήσουμε να το ανανεώσουμε όσο το δυνατόν συντομότερα ενώ φυσικά μπορεί ανά πάσα στιγμή να μεσολαβήσει ακύρωση/ επιστροφή παραγγελίας και να επανεμφανιστεί ως διαθέσιμο προϊόν/ μέγεθος που έχει εξαντληθεί. Αν δεν υπάρχει απόθεμα σε κάποιο προϊόν/ μέγεθος τότε το αποσύρουμε αυτόματα από το site.


Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες με τα τελευταία νέα και προσφορές του Rundome.gr;
Ναι. Απλά κάνοντας εγγραφή στο "Newsletter" θα λαμβάνεις πληροφορίες για τα τελευταία νέα, τις προσφορές και τα events του Rundome.gr.


Μπορώ να σταματήσω να λαμβάνω το Newsletter του Rundome.gr;
Ναι. Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Άνοιξε ένα οποιοδήποτε "Newsletter" μας και πάτησε στο σχετικό link στο τέλος του μηνύματος ή ενημέρωσέ μας με σχετικό email.


Πως θα ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμό μέλους μου αν τον έχω ξεχάσει;
Αν έχεις ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης μπορείς να τον ανακτήσεις στην ενότητα "Σύνδεση". Συμπλήωσε το email σου και πάτα "Ξέχασα τον κωδικό μου". Θα λάβεις email με το νέο σου κωδικό πρόσβασης.


Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Αναλαμβάνουμε 100% την ευθύνη μας για όλα τα προϊόντα που έχουμε στείλει. Αν το προϊόν που λάβεις θεωρείς ότι έχει κάποιο ελάττωμα τότε κάλεσε άμεσα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.


Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο προϊόν που δεν ζήτησα;
Σε περίπτωση που από λάθος παραλάβεις κάποιο προϊόν που δεν έχεις παραγγείλει επικοινώνησε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Πως μπορώ να αγοράσω Ηλεκτρονική Δωροκάρτα;
Μπορείς να αγοράσεις την Ηλεκτρονική Δωροκάρτα, με τρία απλά βήματα Online, από εδώ.

Ποιο είναι το ελάχιστο και μέγιστο ποσό αγοράς για την Ηλεκτρονική Δωροκάρτα;
Μπορείς να επιλέξεις Ηλεκτρονική Δωροκάρτα αξίας από 15€ έως 100€.

Ποια η διάρκεια ισχύος της Ηλεκτρονική Δωροκάρτας;
Από την ημερομηνία αγοράς, η Ηλεκτρονική Δωροκάρτα έχει διάρκεια ισχύος 12 μηνών.

Πως αποστέλλεται η Ηλεκτρονική Δωροκάρτα;
Αποστέλλουμε την Ηλεκτρονική Δωροκάρτα στιγμιαία, αμέσως μόλις ολοκληρώσεις την παραγγελία, με email ή sms στον παραλήπτη.

Πως μπορώ να βρω το ιδανικό μέγεθος σε ρούχο, παπούτσι ή δώρο;

Μπορείς να κάνεις chat με έναν Online Style Expert! Η υπηρεσία βρίσκεται δίπλα σου καθημερινά 09:00-21:00 & Σάββατο 09:00-20:00, εκτός αργιών, για να σας βοηθήσει με Size Fitting, να προτείνει Secret Offers και να ενημερώσει για Νέες παραλαβές!

Μάθε περισσότερα εδώ!


Marketplace Title 1
Marketplace Title 2
Marketplace Text 1
Marketplace Text 2